A “görög rendszer”, avagy hogyan segíthet a joghurt a hatékony fogyásban

Ma bemutatunk néhány módszert, amellyel a görög joghurt segíthet a fogyásban.

Ez csak néhány kreatív, mégis rendkívül egyszerű trükk, amely segíthet az egészséges táplálkozási szokások elsajátításában.

Amellett, hogy elképesztő íze van, egy csésze vagy adag natúr görög joghurt 23 gramm lassan emésztődő fehérjét tartalmaz, ami elengedhetetlen azokban az időszakokban, amikor a gyomrod tele kell, hogy legyen, teltségérzetet ad, és csökkenti azokat a kellemetlen epizódokat, amikor az éhségérzet rád tör – még akkor is, amikor kalóriát csökkentesz.

Ha pedig zsírmentes vagy zsírszegény görög joghurtot keres, akkor azt találja, hogy az körülbelül 150 kalóriát tartalmaz.

Ráadásul, mivel magas a kalcium-, B12-vitamin- és probiotikumtartalma (keresse az “aktív kultúrákat” a címkén), a görög joghurt segíthet abban, hogy energikusnak érezze magát, megelőzze a puffadást, és távol tartsa azokat a tényezőket, amelyek tönkreteszik a fogyási erőfeszítéseit.

Olvassa el ezeket a táplálkozási szakemberek által “jóváhagyott” ajánlásokat és tippeket, hogy miért van szüksége a görög joghurtra az életében és az étrendjében.

1. Keverje össze a görög joghurtot salsával vagy hagymalevessel, hogy finom mártogatós legyen a chipshez.
2. Használjon görög joghurtot tejföl helyett, és olyan ételek tetejére, mint a chili, a mexikói ételek vagy a sült burgonya.
3. Kenjen görög joghurtot a szendvicsekre majonéz helyett, hogy alacsonyabb zsírtartalmú, ízletesebb rágcsálnivalót kapjon.
4. Adj görög joghurtot a turmixokhoz és a kedvenc turmixaidhoz, hogy nagyobb fehérje “készletet” kapj a fehérjeporok nélkül.
5. Adjon görög joghurtot a krumplipüréhez (vagy karfiolpüréhez) a krémesebb és ízletesebb ételekért.
6. Áztassa az epret görög joghurtban, majd fagyassza le, hogy finom rágcsálnivalót készíthessen belőle.
7. Használjon görög joghurtot, hogy csökkentse a receptjeiben felhasznált vaj mennyiségét. Tipp: egy csésze vaj helyett használhat negyed csésze görög joghurtot és fél csésze vajat is.
8. Keverje össze a görög joghurtot, a frissen facsart lime-levet, a kapribogyót és egy csipetnyi sót és borsot, hogy egy gyors szószt készítsen, amely remekül illik a lazachoz és a csirkéhez.
9. Adjon egy kis reszelt Cheddar sajtot és görög joghurtot a forró tésztához, valamint egy kis forró tésztavizet, hogy gyorsan elkészítse a “makaróni és sajt” keveréket.
10. A receptjeiben a tejszínt helyettesítse a görög joghurttal.
11. Öntsön egy kis görög joghurtot a gofrira és a palacsintára, hogy krémes, cukormentes feltétet kapjon. Vagy keverjen görög joghurtot sziruppal, hogy csökkentse a cukor mennyiségét a tányérján.
12. Keverje össze a görög joghurtot néhány fűszerrel, például curryporral vagy fahéjjal, és adja ezt a keveréket a levesekhez, hogy krémes legyen a teteje.
13. Használjon görög joghurtot a receptjeiben olaj helyett. Ha a recept 1 csésze olajat ír elő, használjon 3 dl görög joghurtot.

Ezt már olvastad?   A séta előnyei – a mozgás életet jelent

Mond el a véleményed

X